Töltse ki az online árajánlat kérőt , és mi elküldjük Önnek a teljes árlistát és a mintaterméket, valamint megmutatjuk, hogyan nézne ki az Ön logója a terméken (ezt mi 'Virtuális nyomatnak' ) nevezzük. Keresse fel a személyes account menedzserét, aki segít Önnek eligazodni. Ez a folyamat nem von maga után megrendelési kötelezettséget. Figyelem: A logó nagy felbontású vagy vektor fájlban történő elküldése felgyorsítja a kivitelezés folyamatát. | |
Ellenőrzés Az általunk küldött virtuális nyomat annyiszor változtatható, amennyiszer Ön arra igényt tart. Ha további információra van szüksége, kérdezzen. | |
Online rendelés - a jelszó beállítása után lépjen be az Ügyfélközpontba, és töltse ki a 'Megrendelő űrlap' -ot. Ezt gyorsan és könnyen megteheti. Az Account managerénél is rendelhet egy e-mail küldésével, amely a rendelés megerősítését tartalmazza. Kérjük közölje a vásárolni kívánt mennyiséget, a memória kapacitást, kiegészítőket, szállítási és számlázási címet és egyéb lényeges információkat. Ne felejtse el csatolni a virtuális nyomatot, hiszen ez szolgál a jóváhagyás megerősítésére. | |
Az Account managerénél is rendelhet egy e-mail küldésével, amely a rendelés megerősítését tartalmazza. Kérjük közölje a vásárolni kívánt mennyiséget, a memória kapacitást, kiegészítőket, szállítási és számlázási címet és egyéb lényeges információkat. Ne felejtse el csatolni a virtuális nyomatot, hiszen ez szolgál a jóváhagyás megerősítésére. |
Most mi történik a rendelésemmel?
Termelés és a termék testreszabása: A termelési - , nyomtató - és gravírozócsapatunk megkezdi a rendelés megvalósítását az Ön által adott információk és a virtuális nyomat alapján - amit Ön előzőleg az értékesítő személynek visszaigazolt. | |
Minőségbiztosítás: Amikor a termékek gondos összeszerelése, annak nyomtatása vagy gravírozása megtörtént, azokat továbbítjuk a 30 főből álló ISO akkreditált minőségbiztosító csapatunknak, akik a nyomat vagy gravírozás megfelelése mellett minden egyes darab működőképességét is ellenőrzik. | |
Könyvelés és szállítás: Miután a minőségbiztosító csapat a 100%-os ellenőrzést befejezte, a csomagoló csapat előkészíti a rendelést a szállításra. Ezzel egyidőben a pénzügyi részlegünk leellenőrzi a fizetés teljesítését vagy a hitelszámla állapotát. Az ügyfélközpont fiókban megjelenik a nyomkövetési szám, amely alapján a feladott rendelést követheti a TNT csomagküldő szolgálat honlapján. |
Fizetés?
Miután elküldte a rendelését, mi azonnal megkezdjük annak feldolgozását. Az áru ellenértékének összege a szállítás megkezdése előtt meg kell, hogy érkezzen hozzánk, amennyiben hitelmegállapodása nem történt. A rendelés megadása után emailben küldjük a fizetési instrukciókat, ami egyszerű és gyors;a hitelkártyától a banki átutalásig minden fizetési módot elfogadunk. A meglévő és az állami szektorban levő vásárlóinknak, valamint nagyvállalatoknak hitelfeltételt kínálunk. |
Mennyi időt fog ez igénybe venni?
Nagyon gyors - általában 5 munkanap telik el a rendeléstől a szállításig. Tegyük fel, hogy Ön 250 Classic sorozat logóval ellátott, USB kulcsot rendel, 4 színben, amelyhez adatfeltöltést is kér. Egy hét múlva már meg is kapja a termékeket. Ha 5000 logóval ellátott pendrive-ot szeretne rendelni, akkor is egy héten belül teljesül a szállítás. Tulajdonképpen mi vagyunk a világ leggyorsabb szállítói az egyedi logóval ellátott USB kulcsok piacán, ezt felmérések támasztják alá. |