Blog Marketing ötletek fényképészeknek – hogyan szerezzünk több ügyfelet, és tegyük hatékonyabbá vállalkozásunkat

Marketing ötletek fényképészeknek

Jó fotós, de küzd azzal, hogy új ügyfeleket szerezzen, és növelje vállalkozását?

Mint minden üzletnél, ha növekedni akarunk, és több ügyfelet szerenénk, akkor pozícionálni kell magunkat.

Szerencsére Önnek nem kell rengeteg pénzt ölnie hirdetésekre és promóciókra ahhoz, hogy vállalkozása gyarapodjon.

Az olcsó, de hatékony internet marketing és a hagyományos marketing módszereket kombinálva csoportosan fogja az új ügyfeleket vonzani, és könnyedén viszi majd vállalkozását a következo szintre.

Az alábbikakban a tippek, amelyeknek segítségével a fényképész vállalkozását feljebb viheti a létrán. Nem szükséges az alábbiak mindegyikét egyszerre alkalmaznia. Ehelyett válassza ki azokat, amelyekbe azonnal bele tud vágni. Ha már lendületre kapott, akkor már kipróbálhatja a többi kreatív módszert is.

Jegyezze, hogy melyik módszer mennyire hatékony, de legfoképp élvezze magát az egész folyamatot.

Olcsó, de eroteljes internet marketing módsyerek ahoz, hogy fényképész vállalkozását növelje
Az internet számos lehetoséget nyújt cégének márkaépítésére és új ügyfelek megszerzésére. Habár rengeteg eszköz áll rendelkezésre, mi csak a legnépszerubbekkel és a leghatékonyabbakkal foglalkozunk az alábbiakban.

  • Legyen egy profi weblapja – nem lehet mentsége, honlapnak lennie kell minden vállalkozásnak. A saját honlap lehetové teszi, hogy pozízionáljuk magumkat, bemutassuk a portfóliónkat, történeteket mondjunk el, és megismertessük magunkat az emberekkel. Kövesse az alábbi tippeket, hogy egy pénz-generáló honlapot hozzon létre:
    1. Kérjen fel egy profi honlapkészítot, hogy építse fel a profi kinézetu, keresobarát, vonzó honlapot az Ön számára – ez mindenféleképpen megéri!
    2. SEO – optimalizálja a weboldalt – ha nem tudja, hogy hogyan kell csinálni, akkor bízza egy szakértore. Ha ez helyesen van elkészítve, a helyi lakosok könnyebben találnak az Ön weblapjára, ha az Ön által kínált szolgáltatásokra keresnek rá. Mindenféleképpen ágyazza be a kulcsszavaka, kínált szolgáltatásokat a honlapba (pl. Busapesti esküvoi fotós, fényképész).
    3. Legyen egy lenyugözo “Rólunk” lap- A “Rólunk” lap egy lehetoség arra, hogy kapcsolatba lépjen a célközönségével történetek, részletek, készségek leírása, megosztása által. Ez nagyon fontos!
  • Hozzon létre egy Facebook oldalat – A Facebook egy hatalmas közösség rengeteg felhasználóval. Úgy tunik, hogy a barátoktól kezdve a szomszédon át a papig mindenki a tagja ennek a közösségnek. Önnek is ott van a lehetosége! Tehát ésszeru megjelennie a Facebookon. Kezdje azzal, hogy létrehoz egy facebook oldalat, ezután töltsön fel a legjobb képeibol. Létrehozhat egy mappát az „esküvoi képeknek”, egyet a „porté képeknek”, és egyet a „tájképeknek”. Azután kérje meg az összes barátját, ismerosét, hogy likeolják a lapját. Ha már a rajongók száma elér egy bizonyos számot, elkezdhet nekik többféleképpen is promotálni. Mindeféleképpen ossza meg a legújabban készült képeit. Néha-néha esetleg egy-egy akcióval, vagy promócióval is elorukkolhat. Emellett a Facebook hirdetésekkel megcélozhatja a helyi lakosságot is.
  • Állítsa be az üzleti profilját a Google Places-en és a Yelp-en. – A Yelp és a Google places azok az oldalak ahol a helyi lakosok keresnek helyi vállalkozásokra, vagy szolgáltatásokra. Abszolút elengedhetetlen, hogy ezen a 2 helyen jelen legyen a vállalkozása! Teljesen töltse ki az üzleti profil számára rendelkezésre álló helyet, és vegye rá ügyfeleit, hogy véleményezzék Önt.

Ne felejtse el ezeket a hagyományos, mégis hatékony marketing eszközöket
Ezek a hagyományos marketing módszereket kiállták az ido próbáját, mert nem csak költséghatékonyak, de muködnek is. Tehát vegye fel a kesztyut és kattintson!

  • Önkéntes alapon készítsen fotókat non profit szervezek számára - az önkéntességgel egy jó ügyet segít, és ezzel egy idoben ingyenes kiállításhoz is jut. Csupán, legyen nyitott idegenekkel beszélgetni és minél több névjegykártyát szétosztani.
  • Adjon néhány kedvezményre jogosító kártyát az ügyfeleinek, akik tovább tudják azt adni a barátaiknak, családtagjaiknak. Szeretne Ön is valamiféle ösztönzést az ügyfeleinek?
  • Építsen ki partnerkapcsolat más helyi vállalkozásokkal a kölcsönös siker érdekében. Segíthetik egymást népszerusíteni azzal, hogy egymás kedvezményre jogosító kártyáit adják tovább az ügyfeleiknek.
  • Küldje el és hagyja ott a névjegykártyáját olyan nyilvános helyeken, mint az éttermek, könyvtár, könyvesbolt, helyi konditerem, stb..
  • Fotózzon le random szeruen néhány embert, akiket érdekesnek talál és küldje el nekik emailben a készített képeket, ingyen. Majd megkérheti oket, hogy nézzék át a weblapját, vagy a Facebook oldalát, ahol még több referenciamunkát találnak.

Ügyfeleinek a saját logójával ellátott USB pendriveon adja át az elkészített fényképeket
CD és DVD lemezek népszeru adathordozók fotósok számára, akik ezen adják át ügyfeleiknek az elkészített képeket. Ez egy viszonylag költséghatékony és bevált módszer.

Habár a CD és DVD lemezek megkarcolódhatnak és utána többet nem használhatóak, valamint a betöltési sebességük is lassú.

Egy jobb alternatíva lehet a logózott pendrive. Ezek olcsóak, tartósak, a tárolási kapacitásuk hatalmas, hosszú élettartamúak és nagyon kis méretben kaphatóak.

Sot mi több, a saját logójával, vagy webes elérhetoségeivel lehet oket ellátni. Mindezen meggyozo elonyöket figyelembe véve tehát, a fényképek átadása egyedien logózott pendriveon egy nagyszeru módja, hogy örömet okozzon az ügyfelének. Ezen felül, egy nagyszeru lehetoség, hogy reklámozza saját magát, hiszen mikor az ügyfele megmutatja a képeket a barátoknak, ok is megismerkednek az Ön elérhetoségeivel.

Fotós üzletének promóciója USB névjegykártyával
Fotós üzletének promóciója USB névjegykártyával

Különbözo pendrive fajták
Különbözo pendrive fajták

Fényképész? Kérjük ossza meg a fotózásra vonatkozó marketing ötleteit
Van egy bevált marketing stratégiája, amely hozzájárul a fényképész vállalatának sikerességéhez? Kérjük ossza meg észrevételeit!


flashbay Szerző:Peter Nguyen
1 Kommentek | Leave yours 
Josiah Gallo, www.LazerDesigns.com | 28 Jun, 2011
Great call, photographers can really upsell the USB drive feature. A lot easier to use than a CD, and it can be reused. I know I'd prefer to get photos on a USB than a CD
*
* Nem jelenik meg
(ha elérhető)
Replies from Flashbay will be sent to you by email.
Az űrlap beküldésével adatai az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően kerülnek feldolgozásra.