B2B -ben dolgozik, és küszködik azzal, hogy jó minőségű megkeresései érkezzenek? Íme 5 tipp, amelyek segíthenek a minőségi megkeresésék elérésében:
(1) Készítsen magas színvonalú tartalmakat
Értékes és hasznos tartalmak közlésével lehet a legkönnyebben minőségi megkereséseket, ún. leadeket generálni. Csak egy kis kutatásra van szükség ahhoz, hogy feltérképezze milyen kihívásokkal küszködik a célcsoportja, és milyen téren szorul segítségre.
Ezután már el is tudja készíteni, összegezni tudja a szükséges adatokat, infókat, ezek segítségével a célcsoportja meg tudja oldani a felmerült gondokat. Fontos viszont, hogy ne vigye túlzásba; a közölt tartalomnak oktató jellegűnek és informatívnak kell maradnia.
A közlendőt a következő formákban adhatjuk meg:
(2) Azonnali leadek a keresőmatketing segítségével
Az olyan keresőmotorok népszerűségének köszönhetően, mint a Google, egyre több ember támaszkodik az ilyen jellegű programokra infromációgyűjtéskor, kutatásokkor, termékek és szolgáltatások feltérképezésekor.
Így tehát a cége számára fontosabb, mint valaha az, hogy az olyan keresőprogramokban, mint a Google megtalálható legyen. Tulajdnképpen a Google segíti Önt abban, hogy a legrövidebb idő alatt minőségi megkeresései, leadjei érkezzenek.
Két módja van a Google keresőn való megjelenésnek - hagyományos és Pay per Click hirdetéseken keresztül. A hagyományos megjelenés ingyenes, míg a pay per click kattintásszám alapján fizetendő. Az alábbi képen bal oldalon (a kék keretben) a hagyományos megjelenés, a felül, illetve a jobb oldalon találhatóak (piros keretben) a pay per click hirdetések.
Ha csak most ismerkedik a kereső marketinggel, akkor célszerű, ha szakember segítségét kéri.
(3) A szakmai kiállítások kiváló alkalmat kínálnak a célcsoporttal való kapcsolatteremtésre
A kiállításon való részvétel remek lehetőség arra, hogy bemutassuk magunkat a célcsoportunknak.
A szakmai kiállítások legtöbb résztvevője komoly érdeklődő, akik azért vesznek részt azon, hogy a felmerülő problémáikra keressenek választ, és hogy hatékonyabbá tegyék üzleti vállalkozásukat.
Meg kell hagyni azért, hogy a kiállítások drágák. Hogy a legtöbbet kihozhassa ebből a befektetésből, a következő tippeket tudjuk adni:
(4) Tartsa fenn a potenciális ügyfelek érdeklődését a szociális médiában és különböző fórumokon
Egyre több embert kebelez be az internet, így valószínű, hogy a cége iránt érdeklődők is jelen vannak különböző szociális hálókon, fórumokon és blogokon.
(5) Fokozza a tudatosságot és növelje a nyilvánosságot PR eszközökkel
A termékei, szolgáltatásai iránti tudatosság kiépítése nagyon fontos a vállalat számára. A legjobb PR csatornákat kihasználva gyorsan építheti a vállalata iránti tudatosságot. Az alábbiakban néhány ötlet arra, hogy hogyan építheti ki vevői tudatosságot az érdeklődők körében.
Ossza meg a minőségi megkeresésekkel kapcsolatos ötleteit
Ha ötlete van a témával kapcsolatban, ossza meg velünk!