Rengeteg tanulmány bizonyítja, hogy az emberek a vásárlási döntésük meghozatalánál inkább az érzéseikre hallgatnak, mintsem az érvekre.
Azok a vállalatok rendelkeznek hűséges vásárlókkal, akik képesek befolyásolni a vevők érzelmeit (boldogság, kíváncsiság, izgatottság, remény stb).
Ráadásul biztos lehet benne, hogy néhány ügyfél egyenesen felcsap a vállalata nagykövetének lenni.
Ennek kapcsán olyan vállalatok jutottak az eszembe, mint az Apple, Zappos, Johnson and Johnson, Ritz Carlton, és a Disney.
Ezek a cégek azért sikeresek, mert boldoggá teszik a vásárlóikat, és mert elérik náluk az úgynevezett "wow" effektust.
Néhány tipp, amivel pozitív érzelmeket válthat ki ügyfeleiből.
Független attól, hogy milyen területen működik cége, tehet annak érdekében, hogy pozitív érzelmeket váltson ki ügyfeleiből. Először összpontosítson azokra a dolgokra, amely befolyásolhatja ügyfeleit. Ez vonatkozhat a termékre, az Ön által kínált szolgáltatásra, a garancia-érvényesítésre, üzletének megjelenésére, dekorációjára stb.
Tegye fel magának a kérdést, hogy tehet-e olyat, amivel növeli a vásárlói megelégedettséget (természetesen minimális költség- és időráfordítással). Néha az apró dolgok is óriása örömet tudnak okozni!
Na most, ha a biztos pozitív benyomásra szeretne menni, akkor gondolkodjon el ajándékok osztogatásáról.
Miért az ajándékozás a legjobb mód arra, hogy pozitív érzéseket váltsunk ki ügyfeleinkből
Emberi tulajdonság örülni az ajándékoknak, függetlenül attól, hogy milyen apropóból kapjuk azt. Ha kapunk, úgy érezzük, hogy fontosak vagyunk, ezért jólérezzük magunkat. Gondoljon csak arra, milyen érzés volt az első szülinapi vagy karácsonyi ajándékot kibontani. Emlékszik az izgatottságra, amit a csomagolópapír széttépése közben érzett? Egy meglepi ajándék ennél még hatásosabb!
Amellett hogy megörvendezteti ügyfelét, az üzleti hírneve is növekedni fog, az apró ajándékok többet használnak cégének, mint bármilyen egyéb reklám, vagy marketing tevékenység. Egyre több lesz a visszatérő megrendelő, aki hűséges Önhöz, és egyre több beajánás útján érkezett ügyfele is lesz.
Kijelenthetjük, hogy az üzleti ajándékozás szerves részét kell hogy képezze a marketingtevékenységének.
Amiket figyelembe kell venni a vállalati ajándék megválasztásánál
Ha ajándékot választ ügyfelei számára, akkor ezekre figyeljen:
Ajándékötletek az ügyfelek részére
Néhány ötlet, amelyeknek biztos sikere lesz: ajándékkorasar, borok, mozijegyek, vásárlási utalványok, wellness hétvégék és étteremjegyek.
Még egy ötlet, amelt tökéletes ajándék; pendrive!
Miért jó ajándékok a logózott pendriveok
A mai digitális világban a pendriveok közkedveltek az ügyfelek körében, mert hasznosak, tárolhatunk rajtuk képeket, videókat, és egyéb digitális fájlokat.
A pendriveok sokféle stílusban és memórianagyságban kaphatóak. A pendriveokat egyedivé teheti cége logójának, elérhetőségének megjelenítésével.
Mivel az USB-k nagyon sokáig használhatóak (akár 10, vagy több évig is), cégének logója folyamatosan szem előtt lesz hosszú, hosszú időn át.
Tehát logózott pendrive ajándékozásaaz ügyfelei számára nem csak a szimpátia kiváltására jü, hanem cége logójának, elérhetőségének folyamatos szem előtt tartására is.
Kérjük ossza meg véleményét
Megörvendeztette ügyfeleit mostanában? Kérjük ossza meg velünk az alábbiakban!