Blog
Megérkezett a Traveler vizes palack
Néhány nemrégiben bevezetett modell - köztük a
Rondo és a
Crew Travel Cups - után örömmel jelentjük be, hogy végre megérkezett a
Traveler Water Bottle.
Ebben a bejegyzésben közelebbről megnézzük, hogy mitől olyan különleges a Traveler vizespalack, és miért fantasztikus lehetőség, ha a tökéletes promóciós terméket keresi a logójával való márkázáshoz.
Kettős falú szigetelés
A szigetelés egy fontos tulajdonság, amelyet keresni kell, amikor márkás vizes palackokat vásárol. A legtöbb címzett elvárja, hogy egy fém vizes palack képes legyen meleg és hideg italok tárolására is, és az ital hőmérsékletét jó ideig megtartsa.
Akárcsak
Nova vizespalackunk, a Traveler is duplafalú szigeteléssel rendelkezik, amely nemcsak az ital hőmérsékletét tartja hosszabb ideig, hanem azt is biztosítja, hogy a keze nincs kitéve a benne lévő ital hőmérsékletének, amíg a vizespalackot tartja.
Fantasztikus márkaépítési lehetőségek
A
Traveler nagyvonalú márkafelületet biztosít a vizes palack testén, amelyre szitanyomással vagy lézergravírozással rendkívül pontosan rá lehet nyomtatni az Ön logóját, szlogenjét és weboldalának címét. A bambuszfedelet is szitanyomtathatjuk az Ön logójával. Itt
nézhet néhány nagyszerű példát.

.
Handy Carry Loop
A stílusos bambuszfedél praktikus hordozóhurokkal rendelkezik, amely a piacon lévő számos vizes palack népszerű tulajdonsága. Maga a fedél egy biztonságos csavaros kupak, amely biztosítja, hogy ne legyen kellemetlen szivárgás.
Extrák
A Traveler kompatibilis a Carabiner tartozékunkkal, amely egy fantasztikus lehetőség, és könnyen rögzíthető hátizsákokhoz vagy hátizsákokhoz.
Egyéni elnevezési szolgáltatásunk is elérhető. A megrendelésében szereplő minden egyes darabot egyedi névvel vagy sorszámmal gravírozhatunk. Ezek az egyedi értékek az Ön logóját és szlogenjét kísérik majd a terméken.
Készen áll egy árajánlatra?
Egyszerűen
irányuljon az Utazó oldalunkra itt és töltse ki a Gyors árajánlat űrlapunkat. Ezt követően egyik elkötelezett ügyfélmenedzserünk felveszi Önnel a kapcsolatot az árakkal, a mintákkal és a logójához tartozó márkaépítési lehetőségekkel kapcsolatban.