Tudja, hogy mennyit ér az arculata? Még fontosabb kérdés az, hogy a célközönsége ismeri-e az Ön brandjét?
A brandépítés fontossága
A kőkemény brand kiépítése valószínűleg a legjobb hosszútávú marketing stratégia. Az olyan nagy cégek, mint a Coca Cola, McDonald, Nike stb. rengeteget ruháznak be erre a célra reklámokon, támogatásokon, sztárok szerepeltetésén keresztül..
Ez általában hosszútávon meghozza gyümölcsét, a brand elismert lesz, nagyobb értékű, prémium árkategóriás, és kialakul a vásárlói hűség is.
Az Interbrand's Best Global Brands jelentése szerint , a Coca Cola brand értéke $70 billió, míg a McDonald $33 billió, és a Toyota $26 billiót ér.
A brand hosszútávú értéket jelent egy cég számára. A versenytársak lekoppinthatják az ötleteinket, vagy egy természeti katasztrófa megsemmisítheti a tárgyi eszközeinket, de a cégbrand mindig túl fogja élni.
Hogyan építse ki vállalatának brandjét 3 lépésben
A brandépítés időt, stratégiai gondolkodást, erőfeszítést és még sok minden mást igényel. De mi hisszük, hogy ki tudja építeni azt, ha a következő 3 lépést betartja:
A brand tudatosság építésének leghatásosabb módja
Feltéve, hogy már beazonosította és létrehozta brandjének az imagét, meghatározta az előnyeit, akkor áttérhet a következő lépésre, amely maga a brand tudatosság, márkatudatosság kiépítése..
Mivel cége valószínűleg nem rendelkezik dollármilliókkal, amit marketingre költhet úgy, mint a Coca Cola, McDonald, vagy a Nike, feltehető a kérdése, hogy hogyan építsen ki egy saját brand tudatosságot cége számára anélkül, hogy vagyonokat költene el? Itt egy ötlet – Használjon promóciós termékeket!
Más reklámozási lehetőségekkel szemben a promóciós termékek lekötik az ügyfelet, a kapók megbecsülik azokat, cégünk logója folyamatosan az ügyfél szeme előtt van, anélkül, hogy állandóan költenénk, sőt ezek az ajándékok kisebb költséggel járnak, mint a többi.
Mi több, különböző kutatások mutatják - köztük a Georgian Southern Egyetem, Baylor Egyetem, and PPAI kutatásai is - , hogy azok a fogyasztók, akik promóciós ajándékot kapnak, sokkal pozitívabb képet alakítanak ki az adott cégről. Emellett hajlamosabbak az adott cég termékeit, szolgáltatásait barátaiknak és családjuknak ajánlani, mint azok, akik nem kapnak promóciós termékeket.
Azt azonban meg kell jegyeznünk, hogy nem minden repi anyag egyforma. Ahhoz, hogy a dolog hatásos legyen, a repi anyagnak használhatónak, hasznosnak kell lennie, és értéket kell közvetíteni. Azok a promóciós anyagok, amelyekben a felsoroltak nem találhatóak meg, általában a kukában végzik. Ezenkívűl a rossz minőségű promóciós termékek is többet ártanak, mint használnak cégének, brandjének.
Miért tökéletes promóciós ajándékok a logózott pendriveok
A bőséges promóciós ajándékok piacán a céglogóval ellátott, vagy vállalati üzenetet közvetítő pendriveok az egyik legerősebb, legütősebb tárgyként vannak nyilvántartva.
Különböző stílusok közül ( USB bankkártya, USB kulcs, sörnyitós pendrive, fa pendrive stb) választhat. Habár kicsi mérettel rendelkeznek, a pendriveok nagy tárolókapacítása széles skálán mozok, 32MB-tól egészen 16GB-ig, sőt!
A pendriveal rendelkezők zeneátvitelre, videók, vagy egyéb digitális tartalom hordozására használják azokat. Minden egyes alkalommal, amikor a pendrive használatra kerül, az Ön logója szem előtt lesz a felhasználó számára, sőt még annak barátai, ismerősei számára is, és ez semmilyen költséggel nem jár az Önnek..
Összegezve, a brand építés egy folyamatos marketing tevékenység, amely hosszútávon növeli cége értékét. Ha költséghatékony promóciós terméket szeretne, amely segít a hatásos brand kiépítésében, akkor a követkekezőket kellene fontolóra vennie customized USB flash drives.
Do Brand Names Matter To you?
A beszerzési döntéseinél csak neves termékeket vásárol? Kérjük ossza meg véleményét az alábbikaban!
nawwwwww brilliant!!!!!!!!! absolutley brillinat
hi gerry if you are still in need of them i think this is the site and details,check out there great prices , mention m dalsoon recommened you
hi there linda i got it from a mate so i think this is there contact and details,ring them if you need them in a hurry ,tell them Howard hemtom told you to ring
Great article! You should never stop building your brand. Unfortunately, most companies are cutting their marketing budget and are not investing in any brand building efforts.